marți, 5 ianuarie 2016

Cu trenul spre Brasov

Daca despre calatoria de la Praga a lui Theo nu am reusim sa detaliem decat in caietelul lui, ne-am facut curaj in prima zi a anului sa scriem despre prima calatorie la Brasov cu... trenul. 
A trecut deja o luna de atunci, dar noutatea situatiei ne-a incremenit prea bine exprienta in mintea noastra. 

Am plecat intr-o vineri dimineata fara prea multe peripetii pana la gara, evident cu metroul. Am luat bunica materna cu noi in lipsa prezentei tatalui foarte ocupat la job. Ar fi fost un pic mai complicat sa mergem doar noi doi si cu tot echipamentul din dotare. Dar poate mai si complicat ar fi fost sa prezentam impreuna lucrarea la conferinta la care urma sa particip in acea dupa-amiaza.

Calatoria spre Brasov a fost destul de linistita. Am calatorit intr-un compartiment plin, dar prezenta unei fetite de 8-9 ani l-a facut pe Theo foarte fericit. Ea ii punea intrebari ca sa ii completeze profilul in jurnal, iar el ii zambea tot fara sa ii poata raspunde la intrebari. 

Ne-am cazat la Residence Ambient. Ne-a placut mult camera, de fapt era un fel de apartament impartit in doua camere separate prin pereti din termopan, fiecare cu usa separata si dotate cu paturi si TV. La ultimul etaj exista si o bucatarie dotata cu tot ceea ce ai avea nevoie daca doreai sa gatesti. Noi nu am apelat la ea decat pentru ustensilele de mancat, deci nu as putea da prea multe detalii despre folosirea acesteia in scopul de a gati. De retinut insa ca check-in se face la Pensiunea Ambient, care este in apropiere, dar cum mie mi-a scapat acest detaliu ne-am plimbat putin aiurea nimerind la Hotel Ambient (cea de-a treia locatie...). Personalul de la pensiune a fost insa amabil si ne-a ajutat sa ne caram bagajele la Residence. Din amintiri pretul pe camera/noapte a fost putin peste 200lei (platit la inceputul sejurului!). Era insa extra sezon, probabil ca in plin sezon mai cresc preturile. Noi am stat 2 nopti in total si am avut o exprienta foarte ok desi ulterior am vazut ca pe booking.com review-urile nu sunt cele mai bune.
Am ajuns destul de usor pe jos pana in centrul vechi al Brasovului (15-20 min), cu impinsul carutului cu tot :-)
In apropiere este un restaurant cu preturi decente. Imi scapa denumirea acum. 
La Pizzeria della Nonna, tot din apropierea cazarii, am mancat nemaipomenit.

Pentru Theo s-a simtit un pic diferenta de altitudine, dar si de temperatura. Desi ne-am echipat de toamna, aerul rece ne-a dat ceva de furca. Apoi la introarcere ne-am intorc cu valul de studenti si cred ca a luat vreun virus ca zilele urmatoare a fost cu nasucul cam infundat si s-a lasat cu o vizita la medic. 

Ceea ce mi-a placut la intoarcere a fost insa caracterul sociabil al lui Theo, care nu s-a sfiit sa treaca prin bratele studentilor pentru scurt timp, sa schimbe zambete sau sa indrazneasca sa pipaie capul plesuv al unui domn :-)

 A fost o exprienta noua, dar ne-a dat curaj sa facem inca o calatorie cu bebe Theo.




Niciun comentariu: