miercuri, 26 septembrie 2012

Unde dai si unde crapa

Daca tot suntem in anul Caragiale, urmeaza sa va redau conversatia cu stimabilii reprezentanti ai BCR.
Relatia cu ei a inceput vineri, cand am mers sa depun niste documente. Doamna, Magdalena B., si-a luat angajamentul ca le transmite mai departe luni. O sun luni pe mobil si nu binevoieste sa raspunda. O sun marti, aceeasi situatie. Prin urmare decid sa sun pe numarul de fix, unde dau de un agent call center. Si aici incepe povestea.

- Buna ziua, ma numesc G.C.R si as dori sa vorbesc cu dna. Magdalena B.?
- Persoana fizica sau juridica.
- Am fost la dvs. la sediu vineri pentru a depune documentatia X pe persoana juridica.
- Sa imi dati CIF-ul, va rog.
- Vi-l dau, dar eu as vrea sa vorbesc cu doamna Magdalena B. V-am spus ce as dori sa o intreb.
- Dar am nevoie de CIF.
- Bine, va dau CIF-ul.
- Acum verific daca sunteti in baza noastra de date.
- Doamna, vreau doar sa stiu ce s-a intamplat cu documentele depuse, pentru ca am aflat ca nu au ajuns inca la destinatie. Nu are legatura verificarea CIF-ului cu faptul ca eu vreau sa discut cu doamna respectiva.
- Acum verific CIF-ul.
Si astept cateva minute bune, dupa care imi spune ca o s-o anunte pe doamna Magdalena B., care urmeaza sa ma sune in persoana.

A doua conversatie. Se presupune ca voi fi sunata de doamna Magdalena B.

- Buna ziua. Mi s-a transmis ca doriti sa vorbiti cu mine.
- Da, as dori sa intreb ce s-a intamplat cu documentele depuse vineri la dvs. Am aflat ca nu au ajuns la firma X.
- Vineri? Ati fost la mine pentru asa ceva?
- Da, doamna. Am fost. V-am lasat documentele si am planificat acest traseu al documentelor.
- Nu ati fost la mine.
- Ba da, la dvs. Mi-ati lasat si cartea de vizita. V-am sunat si pe mobil.
- Nu ati fost la mine si nu m-ati sunat pe mobil. Imi puteti spune numarul de mobil?
- Sigur. Imediat.
- Asta nu e numarul meu. Sigur ati fost la mine la Ploiesti?
- Nu, doamna. Am fost in Bucuresti la sucursala X. Am vorbit cu doamna Magdalena B. Eu cu cine vorbesc acum?
- Eu sunt Elena B. (acelasi nume de familie ca si Magdalena).

Ne amuzam reciproc de confuzia creata de call center si doamna rasufla usurata ca nu a fost implicata in problema relatata.

Si evident ca duduia cu care stabilisem traseul documentelor nu a dat drumul dosarului cand trebuia. Uitase. As fi asteptat eu mult si bine daca nu sunam la destinatie sa intreb de statusul hartiilor. Noroc cu doamna de la call center care a mai detensionat situatia din cauza confuziei create.

Niciun comentariu: