marți, 2 februarie 2010

Cantina de la Medicina

O surpriza foarte placuta in ceea ce priveste raportul calitate-pret. :-)

Ca sa ma mai elimin din stresul pre-examen am mers fuga-fuguta impreuna cu iubitul meu de nadejde, Cosmin, la Cantina de la Medicina. El o mai experimentase, eu curioasa din fire, dar si flamanda (pentru ca pasiunea mea pentru gatit nu se intrevede la orizont), am mers sa infulecam niste bunataturi. Si chiar au fost delicioase: de la ciorba de burta (dupa care nu am cum sa nu salivez cand ii aud numele, desi nu mananc decat zeama) pana la budinca la fel de buna ca a mamei.

Cateva vorbe despre servire: ca la restaurant! Te asezi frumos la masa cu bonul in mana (produsele le platesti inainte) si vine cineva sa iti ridice comanda dupa care si apare cu ea chiar la masa ta. Aici chiar sunt tratati ca domni, studentii ! (gandindu-ma eu prin analogie cu cealalta cantina, de la Drept sau de la Poli).

Ca sa va faceti o idee despre preturi: pe o ciorba de burta, o portie de ficatei cu piure, o portie de snitel de pui, cascaval pane si piure, o portie de budinca, paine si o apa minerala, TOTAL LEI: 21 . Sa nu iti vina sa crezi ! :-P

Ca localizare: cantina de la Medicina este in apropiere de Podul Izvor/ Teatrul Bulandra vis a vis de statia de metrou Izvor, la parterul caminului de Medicina . 

Program (aflat din alta sursa, dar voi verifica cu prima ocazie): Luni - sâmbătă, între orele 10.00 şi 18.00.

Niciun comentariu: