miercuri, 24 februarie 2010

Ceainarie si prieteni

Desi am avut parte de ceva schimbari in ultimele zile, prefer sa scriu doar despre lucruri placute.

Azi, dupa o perioada destul de lunga, m-am intalnit cu Monica, fosta mea colega de facultate. Locatia a fost aleasa de ea si meritul ii apartine: Ceainaria Serendipity. Un loc placut, cu muzica in surdina astfel ca poti conversa fara a-ti incerca talentul de soprana sau tenor, ceaiurile foarte bune (desi putin cam scumpe comparativ cu celelalate ceainarii pe care le-am vizitat), persoanlul foarte amabil, o pisicuta exatraordinar de prietenoasa si o biblioteca bogata in carti. Am cautat si vad ca au si site http://www.serendipity-tea.ro/button-serendipity-tea-desprenoi/.

Mi-a placut foarte mult aceasta intalnire care va avea cu siguranta partea a II-a. Monica, nu imi uit datoriile!

Un comentariu:

Monica spunea...

Scuze ca am descoperit asa de tarziu articolul despre intalnirea noastra!
Mi-a facut o mare placere!

Astept cu mare nerabdare partea a II-a!

Cu mare drag,

Monica