vineri, 19 februarie 2010

Domnisoarele mele

Tocmai m-am intors de la intalnirea cu domnisoarele mele de mare onoare carora le multumesc pentru sprijinul de zi cu zi in ceea ce priveste desfasurarea pregatirilor pentru nunta. La cat de dezorganizata am fost in ultimul timp nu cred ca as fi reusit sa stabilesc aceasta intalnire fara interventia lor.
Si am reusit sa fim si productive stabilind culoarea rochitelor de gala si ... restul - care este surpriza. Merci mult, fetelor !

Locatia a fost una foarte frumoasa: Sala de lectura unde pe langa ceai si prajituri de casa excelente am avut parte de un concert inedit de jazz creat de baietii de la The Magic Sounds of Live Music. Va recomand cu caldura acest loc.

Surpriza zilei a fost vestea Ioanei, care se casatoreste anul viitor. Draga mea, Ioana, iti urez mult succes cu pregatirile (descopar si eu pe zi ce trece cat de multa energie si timp imi mananca) si cat mai putin stres pentru ca in final voi veti fi cuplul zilei, fie ca a iesit totul conform asteptarilor voastre fie ca s-au mai si schimbat planurile. Si mult succes si cu celalalt proiect! (ramane secretul fetelor initiate si cu initiativa)

Un comentariu:

Adelina B spunea...

Eu, una dintre domnisoarele de mare onoare :D, sunt foarte entuziasmata de tot ce se intampla... si se va intampla. Acum ma gandesc ca avem mai mult timp pentru a ne implica din ce in ce mai activ, ca maine poimaine ne trezim in marea sala :).
Pentru Ioana, da, mult spor la pregatiri. Si sa o ajutam cu sfaturi unde e nevoie, nu?! Ca doar tu o sa treci prin asta inaintea ei :D.

Pupici si... sa mai mergem la sala de lectura, e tare fain! Iar recomand si eu :D.