miercuri, 10 februarie 2010

Restaurantul de la Casa Armatei

Continui sirul de recomandari privind locuri dragute si ieftine pentru a iesi in oras.

Ieri, dupa o zi de serviciu destul de solicitanta si o dezamagire neasteptata, am iesit neplanificat cu dragele mele prietene, Ade, Ana si Iulia (enumerate in ordine alfabetica pentru a nu se supara niciuna; Adelina e mereu avantajata in acest sens) in oras.

Pentru ca nu era planificat, nu aveam prea multi bani la noi si nici in general, am hotarat sa mergem la restaurantul de la Casa Armatei. Eu mai fusesem si imi place foarte mult acest loc atat pentru atmosfera (chiar si atunci cand se canta live), servicii oferite, cat si pentru mancarea buna si destul de ieftina. Adelinei i-a trebuit mult curaj ca sa intre acolo. Avea o idee greu de scos din cap: iti trebuie tinuta speciala pentru a intra intr-un asemenea loc. "Ete fleosc" (scuze pentru limbaj, dar nu ma pot abtine de multe ori sa nu o spun) i-am tot spus in nenumarate randuri si in final am dus-o. Normal ca i-a placut si s-a convins ca nu trebuie tinuta. Greu cu prima data asta ! :-P

Revenind la seara de ieri, Anei si Iuliei, aflate pentru prima data la acest restaurant le-a placut. Nu am reusit sa aflu cat de mult, dar le invit pe ele sa imi scrie chiar aici, ce le-a placut si ce nu.
Niste preturi orientative pentru voi: 15 lei o tochitura, 6 lei o ciorba de burta (da, iar nu am rezistat !), 3,5 lei o bere (wow! nu?) etc. Serviciul e ireprosabil, iar mancarea foarte gustoasa.

Eu zic ca merita sa intrati la acest restaurant fie ca va aflati prin zona fie ca nu vreti sa cheltuiti prea mult sau vreti sa incercati ceva nou.
Adresa(in caz ca nu o stiti): Calea Victoriei, sector 1 (in diagonala cu Pizza Hut de la Universitate)

7 comentarii:

Adelina B spunea...

"Ade, Ana si Iulia (enumerate in ordine alfabetica pentru a nu se supara niciuna; Adelina e mereu avantajata in acest sens)" - si daca ne enumerai dupa numele de familie, tot avantajata eram :)).
"Adelinei i-a trebuit mult curaj ca sa intre acolo. Avea o idee greu de scos din cap: iti trebuie tinuta speciala pentru a intra intr-un asemenea loc." - la cum arata, te cred si eu ca asta aveam in cap. Am tot vazut poze pe net inainte de a merge acolo si arata foarte fain inauntru. Trebuie sa recunosc ca si pentru mine a fost o premiera aseara, pana acum nu am mers decat afara, la terasa si nu am "vizitat" si restaurantul propriu-zis. Oricum, ideea era ca nu trebuie sa isi faca nimeni griji de tinuta. Nu trebuie sa fii la 4 ace :D.
Oricum, trebuie sa recunosc ca arata foarte bine, mancarea imi place foarte mult, iar de servire nu mai vorbesc. Aseara m-am simtit ca o lady cand mi s-a deschis usa la intrare. ;;)
Asa ca sunt total de acord cu Georgiana, mergeti acolo! Nu cred ca o sa aveti ce regreta. Si daca cineva vrea sa isi duca iubitul/iubita undeva pentru a aniversa ceva sau sa scoata o persoana in oras pentru o prima intalnire, eu zic ca se merita sa mearga aici. O sa impresioneze :).

Anonim spunea...

Recomand si eu cu toata inima restraurantul de la Casa Armatei:) mancarea este gustoasa, iar portofelul fericit...Si , sa nu uit, o arhitectura deosebita, stil victorian....
De retinut: compania este foarte importanta:D
Cu siguranta o sa revin, sa incerc si celelalte bunatati...ca doar locuiesc numai la o aruncatura de bat!
Ade, Geo, Iulia data viitoare continuam cu un ceai..at my place

Adelina B spunea...

Mi-a venit in cap melodia aia de la Coldplay - "In my place" :). Eu ma bag si la ceai :)... Stiu eu unde stai, stiu ce-ai facut asta-vara :)). Chiar daca esti "anonymous" :D.

Anonim spunea...

atunci astept vizite semi ad-hoc :))) ca sa fac , totusi , putina ordine inainte :D

Despre vrute si nevrute spunea...

Ana, te rog pregateste o diversitate de ceaiuri. Nu accept invitatia in orice "conditiuni". :-P

Adelina B spunea...

La diversitatea de ceaiuri, ma pot baga pentru un mic ajutor. Mai aveam si eu niste sortimente pe acasa si poate le incercam asa, in grup :)).

minosc spunea...

Cosmin: Ma bucur ca v-a placut restaurantul, si vad ca se pregateste o noua iesire a fetelor :)

Va propun o idee: fiecare sa aduca si sa faca minim un tip de ceai, eventual asortat cu un biscuit/piscot ...
ideal ar fi sa fie un tea-party at five o'clock :)