miercuri, 17 februarie 2010

Casa poporului

Si a poporului a fost (care daduse cu mic cu mare sa vada minunatia de pe deal), cel putin duminica dupa-amiaza cand ne-am lasat dusi de caldura de acasa spre vizitarea monumentului pe care am fi putut sa il vedem prea bine si altadata.

Fericiti de faptul ca era Ziua Portilor Deschise, dar mai ales ca erau deschise publicului camere la care in mod normal nu aveai acces, am dat o fuga la mai sus-numitul obiect numai bun de ne-vizitat pe vreme de iarna. Noi care credeam ca vom face repede o vizita, am stat in ninsoare si frig vreme de o ora si jumatate cand in cele din urma am reusit sa ii calcam pragul.

Dupa ce am mers in grup organizat prin incaperile deschise publicului larg vreme de vreo 30 min realizam ca nu am fost normali sa stam sa asteptam pe o asemenea vreme atata timp. Ce am vazut? Un amestec extraordinar de stiluri, sali de conferinta, camere de "n" metri inalte si poze ale marilor personalitati politice. Si acum ma apuca tremuriciul cand ma gandesc cat am indurat. Si am mai intarziat si la aniversarea lui Dan C. amanata deja cu o saptamana.
Vai de capu'nostru ca se presupune ca acolo se iau deciziile.

Niciun comentariu: